Selasa, 3 April 2012

Najib atau Anwar

Rakyat perlu buat pilihan
PERDANA MENTERI, Datuk Seri Najib Razak dalam ucapannya ketika melancarkan Laporan GTP & ETP 2012 semalam menggesa rakyat membuat pilihan yang tepat kerajaan yang bertanggungjawab bagi memastikan status negara maju pada 2020 dicapai.

Kerajaan atau pemimpin yang dipilih ibarat seperti kenderaan dan pemandu yang memerlukan kecekapan dan kualiti bagi memastikan kenderaan sampai ke destinasi yang dituju.

Oleh itu rakyat tidak boleh bereksperimen untuk menukar pemandu atau kenderaan yang belum dicuba dan terbukti kemampuannya.

Kerajaan hari ini terbukti adalah sebuah kerajaan yang memenuhi keperluan dan aspirasi rakyat. Dan sebuah kerajaan yang telah memenuhi dan menunaikan segala janjinya pada rakyat dalam berbagai bentuk dan kemudahan.

Bukan seperti dipihak sebelah sana yang belum teruji kebolehannya, malah lebih membimbangkan tentang kredibiliti dan integriti para pemimpinnya yang bergelumang dengan berbagai masalah peribadi yang tidak kunjung padam.

Pilihanraya Umum ke 13 adalah medan untuk rakyat menentukan halatuju negara dan masa depan rakyat yang lebih terjamin. Kemakmuran dan kestabilan negara bukan boleh digalang ganti.

#Illustrasi: DukeofUMNO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan