Ahad, 2 Julai 2017

Tuan Ibrahim Tampar Muka Najib - Hadi

TIMBALAN Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man telah membuat kenyataan mengenai isu siasatan DOJ ke atas 1MDB seperti ibarat memberi penampar ke muka Presidennya, Hadi Bawang dan khasnya PM Najib Razak.

Tuan Ibrahim secara terang dan jelas berkata, isu DOJ tidak akan timbul sekiranya kerajaan telus dalam menyiasat dan mengheret penipu dan penyangak dana 1MDB ke muka pengadilan.

Langkah kerajaan merahsiakan laporan Ketua Audit Negara mengenai penyelewengan 1MDB, ketidakmampuan SPRM menyiasat, kemandulan PAC dan lain-lain telah mendorong pihak luar melakukan siasatan dan mendedahkannya secara terperinci.

Tuan Ibrahim Tuan Man

PM Najib dan Hadi pula mempertahankan 1MDB kononnya tindakan DOJ adalah mainan politik pihak asing bagi menjatuhkan kerajaan Islam.

Kenyataan tegas Tuan Ibrahim adalah sesuatu yang ditunggu semua lapisan rakyat.  Ia cukup jelas dan tidak seperti Najib dan Hadi yang cuba mempertahankan benda yang salah dalam alasan yang kabur pula.

Syabas Tuan Ibrahim.  Memang demo layak jadi pemimpin parti Isle. Bukan seperti Tuan Presiden demo cakap klu klek, klu klek tak tahu gapo!

Skandal penyelewengan 1MDB mempunyai asas yang sukar ditutup dengan cara apa sekali pun.

Dan ia adalah satu skandal penyelewengan dan pengubahan wang haram terbesar dalam sejarah dunia!

I love you Tuan Ibrahim!
I love you Tuan Ibrahim!

Haha.... Moga Allah lanjutkan usia Tuan dalam menentang segala penipuan dan kepalsuan.

Takbir 3x !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan