Ahad, 10 Ogos 2014

Anwar cakap tak serupa bikin

Ini laporan dari Malaysian Insider

Accept decision and move on, Anwar tells Khalid





Datuk Seri Anwar Ibrahim (second from left) with DAP secretary-general Lim Guan Eng and other DAP leaders, speak to reporters at the DAP headquarters in Kuala Lumpur, today. – The Malaysian Insider pic by Nazir Sufari, August 10, 2014.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/accept-decision-and-move-on-anwar-tells-khalid#sthash.yW2aGPkm.dpuf

Komen : Alangkah moleknya jika Anwar Ibrahim melakukan apa yang diperkatakannya sekarang. Janganlah bersikap cakap tak serupa bikin.

Pada tahun 1998 bila dia dipecat dari kerajaan dan Umno, kenapa dia tidak mahu menerima keputusan kerajaan dan partinya ?

Kalau dia menerima keputusan ke atas dirinya dengan baik dan bersikap "move on" tanpa membuat kekecohan dengan melakukan demonstrasi jalanan seperti berguling-guling di atas jalanraya dan sebagainya sudah tentu rakyat dalam negara ini tidak akan berpecah belah.

Kini apa yang berlaku pada Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, lebih kurang sama dengan apa yang menimpa dirinya 16 tahun dahulu.

Jadi, brader Nuar, tak payahlah nak bernasihat-nasihat kepada Tan Sri Khalid. Kamu berdua pun dua kali lima sahaja.

POO..DAH !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan